tisdag 25 januari 2011

Vill ha!

Bröstpasset gick helt okej, inte min favorit muskelgrupp så passet var ett av de bättre bröstpassen jag gjort, förmodar rejäl träningsvärk imorgon. Dipsträningen ska vi dock inte tala om, de senaste gångerna har det verkligen inte gått bra och jag tror att de nästan helt och hållet sitter i mitt huvud. När jag ska köra dips så "tänder" jag inte riktigt till så som jag skulle vilja göra samt att jag fegar och känner mig lite rädd för vad som ska hända om jag inte orkar, dvs ramla och slå mig. Istället för att testa ordentligt och köra på så blir det bara halva rörelser och jag fegar ur. Jag hoppas Tim kan följa med några gånger och hjälpa mig så jag kan få upp självförtroendet.

Förutom att jag senaste dagarna fått ett enormt sötsug och är sugen på näst intill allt (ost, lösgodis, kladdkaka, semla, pizza osv) så har jag ett "teknik sug". Jag har aldrig vart ett fan av Mac och kommer nog inte bli det heller, har testat så pass mycket och länge att jag känner mig ganska säker. Men jag vill ha deras Iphone (eller Aj!fån som jag brukar säga) vilket beror på att jag tycker teknik är sjukt kul och att den är snygg och man kan ha många snygga attiraljer till den. Skulle jag skaffa en Aj!fån så skulle inte mina mobil kostnader förändras så mycket och det är lite av det som gör att jag blir lite mer sugen. Min nuvarande mobil har tyvärr fått vara med om ett och annat så den har ett litet eget liv. Dock så kommer det eventuellt (det ryktas överallt iaf) en Iphone 5 i sommar och den har istället för en enkärnig processor som Iphone 4 en dubbelkärnig vilket skulle vara att föredra (nörd som man e' ;) )

Inga kommentarer: