söndag 23 januari 2011

Helt OK

Nu är jag tillbaka på mitt gamla spår och har lämnat gottehysterin bakom mig. Igår fick jag mitt "breakdown" på den fronten men med hjälp av min underbara man så kom jag ur det och mår efter det så mycket bättre. Han hjälpte mig att komma tillbaka på rätt spår och att gå tillbaka till mina värderingar och vad jag egentligen tycker. Jag har lite jobbat mot mig själv och haft en dubbelmoral mot mig själv, jag har helt inte gjort så som jag själv lär ut. Okej att jag är på diet men det finns inga förbud i mitt liv, förbud är ångestframkallande och orsakar ätstörningar av olika slag och sådant vill jag inte hålla på med.

Dieten fortsätter och rullar på, hoppas att det inte är en stor platå jag stå på nu utan att det iaf kan rulla på lite. Jag får njuta lite av det jag har nu och inse att jag faktiskt har kommit långt och inte bara se de stora låren, stora armarna eller det som fortfarande finns att kapa bort på magen.

En liten bit har jag iaf kommit

Inga kommentarer: