söndag 2 januari 2011

Dags för 2011

2011 ska liksom 2010 innehålla mål som ska vara utmanande, realistiska, mätbara och roliga att kämpa för. Till skillnad från de första målen jag hade för 2010 ska jag dela upp 2011 i 2 eller kanske 3 delar. Först kommer jag att ha mål för våren 2011 och sen nya mål för antingen resten av året eller möjligtvis sommaren och sedan hösten 2011. Under 2010 kom den stora lärdomen om att jag kan och att jag klarar allt om jag vill och sätter mitt hjärta till det.

Mål för Våren 2011 är
  • Minus 8-10 kg (exakt antal kg beror på formen vid given vikt) - Ska uppnås med hjälp av diet f r o m imorgon Måndag 2011-01-03
  • Klara 1 chin på fri ställning dvs egen vikt
  • Klara 5 dips riktiga tävlings dips på fri dipsställning (målet kan behöva revidering)
  • Klara att köra 200 kg i benpress - 70 kg från dagens så det kommer att bli en utmaning
  • Klara 80 kg i marklyft (Målet kan behöva revideras, kör 60 kg idag)
Jag vill också kunna/våga ställa upp i ett valfritt lopp under våren eller sommaren, kan vara vilket lopp som helst, Vårruset, midnattsloppet, tjejmilen, Lidingöloppet etc.

Inga kommentarer: