fredag 21 januari 2011

GLAD!

Jag ställer nästan aldrig upp i tävlingar, utlottningar eller liknande av den enkla anledningen att jag aldrig vinner, jag har aldrig någon sådan tur. Fitnesscoachen Madeleine hade en tävling där man kunde vinna hudvårdsprodukter från Cliniderm och jag tvekade länge på att vara med och tävla, jag vinner ju ändå aldrig. Valde under sista tävlingsdagen att ändå ge det en chans, jag har en bökig hud som varvar mellan att bli jätte torr och svida till att bli fet och finnig. Jag vågar knappt prova på några produkter för som student vill jag inte köpa hem en massa dyra produkter som sen inte fungerar på min hud. Testade en gång och fick ett uppsvullet öga på köpet för jag blev alldeles fnasig i huden av de produkterna. Jag valde alltså att ställa upp i tävlingen för min huds skull, efter all träning jag lagt ner för min kropp och som fått den 20 kg lättare så har framför allt mitt ansikte fått tagit stryk.

Jag är jätte glad och tacksam över att jag blev en av vinnarna i tävlingen =) Tyvärr bor jag inte i Göteborg där priset (produkterna) kunde hämtas men att betala frakten är en strunt summa mot vad jag fått betala i affär.
Är åter tacksam och glad att jag blev en av vinnarna =)

Inga kommentarer: