måndag 24 januari 2011

Nu så!

Nu är dagens träning genomförd och det känns riktigt riktigt skönt i kroppen. Körde att riktigt mördar intervallpass på crosstrainern med Metallica i öronen och var nästan tvungen att springa iväg till en papperskorg och toalett för jag tog i så mycket att jag nästan spydde. Efter 40 svettiga minuter stängdes Mp3:n av och jag körde ett helt okej benpass tillsammans med Louise. Hon var riktigt stel så det gick OK för henne och jag hade ingen explosivitet kvar efter intervallpasset men fick iaf ihop ett helt OK pass. Pressade lite mage innan vi for hem så gått det gick då det sitter lite träningsvärk i magen sen konstiga magövningar igår på bosuboll. Nu ska jag orka ta tag i den sista läsningen jag har inför morgondagen men jag har egentligen ingen lust alls.

Inga kommentarer: