onsdag 19 januari 2011

Energilös

Jag är ledig nu fram tills tisdag nästa vecka då det nalkas test i resultatanalys. Det innebär att dagarna fram tills dess så ska jag sitta hemma eller på valfri plats och läsa igenom en massa artiklar som testet kommer att grunda sig på. Vetskapen av att jag är ledig leder dock till att jag känner mig trött och seg hela tiden för jag har inte riktigt någon tid jag måste passa. Solen skiner idag men inte ens en promenad på 55 minuter ute i solen (och dagsljus! för en gångs skull) gjorde mig piggare. Tänker ta mig ut på ytterligare en promenad i solen i en omväg till ica för att köpa cola zero och fun light, ledigheten gör att jag nu också sitter och är väldigt sötsugen. Ska efter lunchen försöka att börja läsa artiklarna utan att somna.

Inga kommentarer: