fredag 21 januari 2011

Vändning


Jag var så opepp och seg när jag klev ur sängen imorse och jag kände mig allmänt nere. Valde att ta cardio-träningen ett steg snävare och valde att börja köra lite intervaller 3 morgonpass i veckan. Provade idag och det kändes lovande, gick och småsprang om vartannat som när man småspringer när man har brottom till t.ex bussen. Jag vill inte springa hela sträckan utan varva mellan småspringa och gå för att få upp pulsen lite under promenaden. Springa kommer jag börja med nån gång under våren igen men då tänker jag också börja äta mer än vad jag gör nu på diet. Var hemma på 42 minuter istället för 55 och var alldeles svettig under mina varma kläder anpassade för promenad. Efter att ha blivit en av vinnarna i Cliniderm tävlingen så har jag nu fått extra energi och ska använda den under ett armpass på gymmet.

Inga kommentarer: