lördag 15 januari 2011

Seg startad

Idag var det segt att ta sig ur sängen men jag hade ändå tillräckligt många myror i baken för att inte kunna ligga kvar. Jag vaknade med huvudvärk vilket inte kändes som någon super start på dagen. Efter vägning och mätning av kroppen (kommer mer om det sen), en dusch, kaffe, lite frukost och lite smet i fejjan åkte jag och mannen ner på stan för lite ärenden. Gick runt på stan och sedan där ifrån och till willys så vi har fått lite motion idag vilket vi inte tackar nej till. Annars så blir det inget annat än en mer eller mindre vanlig dag här hemma med mys i soffan och film. Det är min "höjar-dag" idag så jag unnar mig själv en proteinbar till lunchen (som jag redan smockat i mig) och en annan bar innan eller efter middagen. Mitt dagsintag av kalorier kommer inte bli så mycket högre än vanligt (max 200 kcal) men jag är å andra sidan inte sugen på någonting så då tänker jag inte äta bara för att jag kan.

Inga kommentarer: