torsdag 6 januari 2011

När jag inte tränar

När jag inte tränar, som det i den här bloggen låter som att jag gör hela tiden så finns det andra saker som kan hålla mig sysselsatt i flera timmar. Jag älskar inredning, speciellt modernt, minimalistiskt, romantiskt och vitt, vitt vitt. Tyvärr så kan jag bara hålla på med förändring av lägenheten i små små steg eftersom både jag och Tim studerar (Tim jobbar men det är hans pengar).

Förutom inredning gillar jag mode, speciellt kläder, skor och väskor, är ingen "modeslav" då alla måste ha sin egna stil som de även är snyggast i, känner du dig snygg, är du snygg. Tråkigt nog så är min garderob ganska trist och enformig, ganska få färger och form. Mest är det "stilrena" tröjor, förr skjortor (som nu är för stora) och raka kjolar. Det är dock något jag trivs bäst i när det kommer det arbete och företag, med tanke på vad jag studerar och vad jag vill bli är det ett måste att se anständig ut. Till vardags är jag till skillnad från den stilen mycket mer "flickig" med volanger, vippiga kjolar och klänningar, jag är en sucker för vitt och pudriga färger.

Bloggar gör jag helst om min träning för det är det jag trivs bäst med och det jag tycker om att skriva om. Då och då kommer det ändå sådant som är utanför träningen =)

Till våren och sommaren vill jag ha dessa skor till ett par ljusare jeans och en vit eller puderrosa topp

Inga kommentarer: