tisdag 4 januari 2011

Segpropp

Det krävdes en stor kopp kaffe, 2 huvudvärkstabletter och 30 minuter extra sömn för att jag skulle orka ta mig till stan och gymmet. Huvudvärken dunkade i skallen trots åtgärderna men jag hade ingen lust att skjuta på träningen så jag åkte iaf, bättre att göra något än inget. In och ut från gymmet på 30 minuter måste vara ett rekord men bröstpasset gick bra, samt de 2 magövningar jag gjorde men pga huvudet struntade jag i den extra cardion. Jag hade ändå sprungit till och från gymmet samt en minivända på stan för att köpa nya hörlurar till Ipoden inne på Clas Ohlson så jag kunde unna mig att bara åka hem efter gymmet. Hemma har jag sedan förberett för plugg, dvs skrivit ut en massa papper och kan nu sätta mig med det. Jag har också smällt i mig godaste målet jag har på dagen, egentligen "ska" jag göra proteinsorbé eller proteinfluff på proteinpulver och lite bär men jag är för lat så jag tar en proteinshake gjord på vatten och äter bären värmda i micron på sidan om =) Ett tips till er som alltid har socker till bären, sluta med det! Det är sjukt gott att äta bären som de är och bara få smak av den sötman.

Jag har också för den delen tagit ett steg till att känna mig lite mer kvinnlig här hemma. Beställde hem en helårs prenumeration på "Elle", nu kommer det inte bara vara Body som ligger i tidningsstället.

From this

To that

Inga kommentarer: