måndag 17 januari 2011

Måndag

Satt och åt frukost tillsammans med Tim imorse så då fick datorn ligga kvar ostört på bordet och så kunde vi ha en mysig stund på morgonen bara han och jag. Jag var riktigt trött när jag vaknade för jag hade lite svårt att sova igår men ville börja veckan med något bra så jag rullade ur sängen och tog mig en promenad på 50 minuter och var efter det mycket piggare. Åkte sedan tillsammans med Tim till universitetet där han tränade jag jag var på första föreläsningen på min nya kurs och sista kurs innan examensarbete =)

Gymmade tillsammans med Louise på lunchen (och en bra bit efter) då jag körde ben, mage och ländrygg och hon fick fokus på ben men sedan också resten av kroppen. Jag körde inget jätte hårt pass pga av knäna som jag vill hålla hela många år till, kunde ta i ordentligt i vissa övningar så det gjorde jag.Åt sedan lunch på gymmet med Louise och Hanna som pluggar tillsammans med mig innan jag och Louise tog oss till stan för lite mer shopping. Kom även idag hem med trosor, passar på när det är lite rea + att 80% av alla mina är förstora och sedan blev det också en present till "lilla" systerdotter Emilia som fyller 5 år 3e Februari. Ikväll kommer jag nog ta det lugnt för att sedan imorgon sätta igång med de nya studierna =)

Inga kommentarer: