torsdag 27 januari 2011

Ny Diet!


Jag har redan sedan i höstas ätit efter den diet jag gjort nu i 4 veckor och kroppen vill nu inte riktigt mer. Jag har provvägt mig helgen som var och även lite nu i veckan och kroppen vill inte riktigt släppa något mer och det är därför dags för lite nytt upplägg. Nu blir det en mer "traditionell" diet fast mycket åt "isodieten" hållet. Nu blir det mer kolhydrater än tidigare samt mer kalorier, fortfarande underskott men inte lika stort, har gått på ca 1200 kcal nu (jag vet att det är väldigt lite) och nu hamnar jag iaf på runt 1500. Jag börjar redan imorgon fredag så jag kommer att väga mig då och presentera det resultat jag fått på de två veckor som gått sen förra vägningstillfället. Får sedan se hur kroppen kommer att reagera på den diet jag provar nu, 3-4 veckor lär jag prova och se om det fungerar annars får jag klura ut något annat. Till frukost imorgon kommer jag att äta havregrynsgröt och yoghurt (istället för att göra en smoothie), jag tycker bäst om havregrynsgröt utan något till utan bara kokat i vatten så det kommer bli en super frukost =)

Inga kommentarer: