torsdag 13 januari 2011

Dagen före

Imorse var det segt igen att komma ur sängen men eftersom det är tenta imorgon så var det bara att rulla ur den sköna sängen. Tog en promenad på 45 minuter och åkte sedan till gymmet för lite axlar. Idag tog axelpasset hela 60 minuter då mina axlar aldrig ville bli så trötta som jag ville. Jag vill egentligen inte köra en muskelgrupp så länge utan tycker att 30.40 minuter brukar räcka men idag var jag så beslutsam om att verkligen pumpa ur axlarna helt att det fick ta sin lilla tid. Bättre pass än förra veckan men jag längtar redan till nästa vecka då jag vill köra igen med lite förändringar som jag hoppas kommer pumpa ur dem ännu mer. Nu ska jag sitta och plugga till middag då jag helst inte vill plugga mer utan bara vila inför tentan.

Inga kommentarer: