torsdag 6 januari 2011

Crowded

Skönt att jag var ute och gick imorse innan snön började vräka ner, nu kommer jag bara ta mig ut igen om jag känner mig riktigt riktigt sugen. Skönt annars att stanna inne, under de 40 minutrarna jag gick imorse så hade jag ett riktigt bra tempo för jag blev "jagad" av en kvinna bakom mig med stavar (jag ville inte att hon skulle gå om).

På gymmet var det ganska mycket folk, gick ändå helt okej för det var den bättre skaran människor som var där, dvs de sig delar med sig och är villiga att dela på utrustningen. Axelpasset gick helt okej, jag ville ha mer pump i utsida axlar men armarna kändes sega så jag fick inte riktigt upp dem (hantellyft åt sidan) och fick då inte den mjölksyre känslan jag skulle vilja ha haft. Bäst kan det inte gå alla gånger så jag ser fram emot nästa pass istället =)

Inga kommentarer: