fredag 7 januari 2011

Jobbigt

Gick en sväng till Ica och handlade det sista jag glömde under den tidigare vistelsen i affären (då dock på Willys) och fick på vägen dit ett enormt sug på banan. Inne på Ica fick det slinka med en banan som fick ersätta mina bär till mellis-shaken. Det kändes som en helt okej craving, den fungerar att få någon gång ibland, för jag vet att det inte kommer att hända varje dag direkt. Men nu känner jag hur sjukt sugen jag är på att införa "ätardag" fast jag egentligen inte alls gillar det, inte min kropp heller vilket är ett av mina starkaste argument till att inte ha det. Jag är sjukt sugen på att en gång iaf få äta lite smågodis, jag är en sån sucker för smågodis och det är väl främst därför jag också borde vara utan. Förhoppningsvis kommer nu några veckor utan godis att få bort lite av mitt sockerberoende =)

Inga kommentarer: