söndag 16 januari 2011

Nu jäklar!

Eftersom jag var ute och gick promenaden inte allt för sent på morgonen så hann jag till gymmet strax efter att de öppnat denna vecka igen. Körde igenom ett ordentligt pass för ryggen med 3 lats-övningar, chins, latsdrag, och raka push-downs i cabel och 2/3 rodd-övningar, en i "ställning"och en i maskin där jag körde först 3 set med en arm och avslutade med 2 set med båda armarna (vanlig rodd). Avslutade med ett par set axlar för att komplettera från fredagens pass och sedan som vanligt ett par set mage. Jag känner redan nu hur träningsvärken kommer smygandes i ryggen.

Var snabbt efter en liten visit hemma efter gymmet nere på stan igen för lite jeans shopping med Louise. För min del så hittade jag inga samt att jag inte riktigt vill köpa ett par nu när centimetrarna försvinner från magen. Louise hittade ett par som satt lite för bra nu i butik men behövde ett par mindre för att de verkligen skulle sitta bra efter att ha haft på sig dem någon timma (dvs de satt inte tight nog), letade bra länge efter ett par i den storleken i olika butiker med det märket men inget par hittade vi. För min del kom jag istället hem med kökshanddukar och sen shoppade jag och Louise loss på björnborg trosor så det kom jag också hem med iaf.

Inga kommentarer: