lördag 29 januari 2011

Summering

Har inte suttit framför datorn så mycket sedan tidigt igår. Axelpasset som även innehöll biceps och triceps gav mig en skön träningsvärk i armarna som jag saknat ett par veckor. Idag var min kära lillasyster snäll och bjöd mig på frukost och fika på stan. Satte oss på ett mysigt kaffe klockan 10 för frukost bestående av en rejäl fullkornsmacka och en kaffe följt av att vi delade på två choklad bakelser senare. När det sedan började ramla in en massa folk runt lunch och det blev trångt och folk som nästan köade för att få plats gjorde vi 2 tjejer glada och gav dem vår plats för en vända på stan. Shoppade badrumsprylar och en diskmedelspryl till köket och Louise sina efterlängtade byxor hon jagat i rätt storlek. Vi valde att också äta gemensam middag hemma hos mig innan hon for hem till sig. Nu sitter jag här ensam hemma, Tim åkte redan igår till kompisar så nu får jag sitta själv i soffan och äta lite godis på mitt egna vis, tar en tugga och sedan lägger tillbaks, det behövs inte lika mycket godis för jag kan äta på samma flera gånger =)

Inga kommentarer: