söndag 9 januari 2011

1 vecka

Nu är matlådorna gjorda och står staplade i kylskåpet, det är en armé av rosa matlådor då jag gärna använder mig av dem så kan Tim använda de blå, ja, jag gillar "manligt och kvinnligt". Jag har även packat träningsväskan tills imorgon samt handväskan med allt som studierna begär. Efter läxan jag lärde mig under förra veckans benpass har jag packat ner mina knästöd, förhoppningsvis ska nu inga skador ske. Nu är det mys position i soffan iförd t-shirt size jättestor jag fått av pappa inprintat "Narkotikatipset Ring 112" och jag har tid att reflektera över första diet veckan.

Egentligen finns det inte så mycket att säga om första veckan på dieten, det har gått bra och hungern jag känt ett par dagar börjar ge sig. Träningen har gått bra trots att jag vart seg, veckan som kommer är det tillbaka till universitetet så då kommer träningen automatiskt. Jag känner att magen har tightat upp sig lite vilket beror på att vätska jag lagt på mig under jul och nyår släppt. Vägning och mätning kommer inte att ske förrän nästa helg på lördagen och jag hoppas det kommer se bra ut.

Inga kommentarer: