måndag 10 januari 2011

Slut som artist

Nu ger jag mig själv ledigt för att bara ta det lugnt det lilla jag har kvar av kvällen innan jag går och lägger mig, typ mellan 22.00 och 22.30 då jag brukar somna i soffan till Tv4 nyheterna. Har pluggat på bra och bara gjort paus för middag och en ny beställning av proteinpulver.

Upptäckte till min fasa (ironi gott folk) att jag bara hade ca 7 portioner kvar av mitt proteinpulver så snabbt som attan beställde jag hem nytt. Nu kommer det dock få bli i en annan smak, har använt blåbär/vanilj från fairing som fungerat bra, gott att dricka och jag tål det utan att må illa och få ont i magen. Nu fick jag beställa hem i enbart vanilj smak då blåbär/vanilj var slut på 1kg förpackningar och 2kg som jag helst ville ha fanns bara i smakerna mintchoklad och vanilj. Så i veckan kommer det komma hem 2kg proteinpulver i smaken vanilj (fairings complete protein 3 =bäst), en svart shake jag fick samt 3 bars jag fick lägga till, ska ta en bar som "mysgott" på lördag efter middagen =)

Inga kommentarer: