fredag 28 januari 2011

Resultatet


Minus 0,2 kg stod det bara på vågen och det var förväntat. Nu blir det ny diet med mer mat och mer kolhydrater. Åt efter nya dieten till frukost och gud så mätt jag blev och sådan energi jag fick på gymmet efteråt. Det känns bra och jag grämer mig inte över de 0,2 kg för jag är inte överviktig och jag har inte gått upp i vikt. Att gå ner de här sista kilona jag vill göra för att befinna mig i en kropp jag trivs i kommer troligen att ta lite mer tid och energi jämfört med kilona jag hade att tappa när jag led av övervikt. Måtten runt magen är de samma som förra mätningen =)

Gymmet under morgonen var riktigt lyckat. Hade Louise som passade mig under axelpasset och sen körde vi biceps och triceps lite snabbt. Jag var stark och det kändes så skönt, äntligen =) Körde sen 30 minuter intensiv kardio med intervaller på crosstrainern.

Inga kommentarer: