torsdag 20 januari 2011

Check!

Idag har jag haft datorn avstängd till förmån för under förmiddagen träning och umgänge med min pojkvän och eftermiddagen till mina studier. Nu har jag endast en punkt kvar att bocka av för kvällen och den blir klar senare på max 10 minuter.

Körde som vanligt morgonpromenad imorse och sedan for jag tillsammans med pojkvännen till gymmet för ett pass axlar. Passet gick efter omständigheterna bra, jag pumpade ur axlarna så mycket att jag sedan hade svårt att få på mig jackan. Körde (förutom mina avslutande magövningar), militärpress med skivstång, drag mot hakan med skivstång, raka hantellyft framåt, raka hantellyft år sidorna samt framåtlutade hantellyft för baksida axel. Tyvärr har en känning jag har i vänster axel precis mellan bicep och delta blivit värre och gjorde mer ont i dag än vad jag känt tidigare. Får ont när jag kör militärpress men inte i någon annan övning och efter det kan jag inte ens spänna muskeln utan att det gör ont. Nu ska jag kolla upp det samt rehabiliteringsövningar, jag tror jag vet vart problemet sitter så lite rehabilitering kommer nog göra susen.

Inga kommentarer: