lördag 11 december 2010

Uttråkad

Eftersom jag inte väljer att plugga under den lediga tid jag har nu, speciellt inte en lördag så sitter jag istället och inte gör någonting. Jag har istället testat "gamla" byxor och insett att de ska ges bort för de har blivit alldeles för stora. Har även tittat över mina träningsbyxor som börjar falla sönder. De träningsbyxor jag denna termin använt allra flitigast är 2 nummer förstora och alldeles nötta mellan benen och ett par sköna "jazz pants" från HM är näst intill genomskinliga och har ett par hål. Mina löpartights är också de sönder nötta och behöver bytas ut. Ett par kvar som jag fortfarande kan ha, tack och lov är de baggy så de blir bara pösigare och pösigare. Jag önskar mig därför av praktiska skäl nya träningsbyxor i julklapp.

Inga kommentarer: