söndag 12 december 2010

Idag

Idag ska det bli en bra dag

Jag gick och la mig igår och kände mig inge bra, vaknade idag och kände mig inte ett dugg bättre. Efter att ha pratat lite smått med Tim och läst diverse bloggar så tänker jag ändra på min dag och inte fortsätta i det negativa spåret, idag ska det bli en bra dag. Egentligen så tänker jag inte göra något speciellt, laga mat, tvätta och plocka lite, men dagen ska ändå vara bra, inga negativa tankar. Jag ska ladda inför morgondagen och hoppas på att träningsvärken från helvetet vill släppa lite tills imorgon. Excentriska chins, dvs hoppa upp och håll i så länge som möjligt och sen släppa lite lite i taget på vägen ner och sedan hoppa upp igen för samma sak ger en skön träningsvärk i "latsen". Eftersom jag inte orkar hela chins på min egna kroppsvikt så blir excentriska ett bra alternativ för att öka upp styrkan.

Inga kommentarer: