tisdag 14 december 2010

Seg


Efter föreläsningarna idag blev jag seg, fick ont i huvudet och inte sugen på att göra någonting. Jag fick ett otroligt sug på precis allt som kan stoppas in i munnen och speciellt allt som smakar sött, gärna godis. Åt mat och drack vatten men det gick inte över. Halvsov i soffan nästan en timme men fortsatte vara seg. Jag lyckades till och med ta mig ut på en promenad i 60 minuter i bra tempo men så fort jag kom innanför dörren gav kroppen och huvudet upp igen.

Nu tänker jag bara sitta framför tv:n resten av kvällen och ladda inför imorgon då jag tänker stå vid dörren till gymmet när de öppnar klockan 7 för lite träning innan föreläsning och gruppövning. Kommer vara mer pigg på att träna innan föreläsningarna än vad jag kommer vara efter. Kruxet är nu om jag ska äta frukost innan eller efter? eller kanske halva innan och halva efter?

Inga kommentarer: