lördag 18 december 2010

Start

Starten på denna dag var upplagd för att det skulle bli en toppen dag. Jag och älsklingen låg länge kvar i sängen och mös, vi njöt av varandras sällskap och vaknade till liv i vår takt. Vi gick sedan upp och lagade grötfrukost men där vände min underbara start på dagen. Istället har jag nu huvudvärk och känner mig jätte trött och tung i kroppen. Jag har tagit till alla knep som brukar fungera på mig förutom tabletter men varken glasögon, vila eller kaffe har hjälp. Jag som hade hoppats på en mysig dag med promenad runt i stan med min älskling och en massa mys, inte huvudvärk och en seg och tung kropp, hoppas det ger sig.

Vår älskade bebis Trulls, jag tänker på dig varje dag men vet att du nu har det underbart hos den fina, underbara familjen Lag i Tierp som tog emot dig med öppna famnar när det vi hade inte kunde tillfredsställa dig helt.

Inga kommentarer: