tisdag 7 december 2010

Hua!

Håller på att plugga (typ lite), pysslar i lägenheten och tvättar för att göra det så hemtrevligt som möjligt för mig och mannen min. Ska alldeles strax, mellan tvättningen och tiden kvar i torktumlaren ta mig ut för ytterligare en promenad för dagen. Denna gång känns det dock mer motigt än i morse då temperaturen smugit ner till minus 12,4 grader. Just nu skulle jag hemskt gärna vilja ha ett eget promenadband hemma i vardagsrummet så jag slipper gå ut när det är så isande kallt.

Detta promenadband från attract skulle jag bli jätte glad över (ca pris 4000kr)

3 kommentarer:

bea sa...

tror du att dom där är bra på riktigt? Typ, hur snabbt kan man gå på den egentligen?

Nathalie sa...

Jag vet inte, man kan testa gå på ett inne på Life här i Uppsala. Jag kommer aldrig ha råd med ett så jag lär inte heller prova. Jag får knyta på mig skorna och klä mig varmt istället för en promenad ute i kylan

bea sa...

man har ju ändå ingen plats hemma. Våran cykel är på väg ner i källaren, och tommy tror seriöst att man kan cykla där... Som om det kommer att hända..