måndag 13 december 2010

Hell Yes!

Gym passet innan lunch gick riktigt riktigt bra. Jag hade ingen lust att kånka på och av med vikter så benen tränade jag bara i maskiner men så bra det gick! Mjölksyran pumpade i benen och det kändes som om det skulle spruta ur dem för jag tog i så mycket. Axlarna fick de sig också en omgång och inte blev det mindre mjölksyra där. Pumpade på ordentligt och fick lite extra driv av att jag kunde se mig själv bakifrån när jag körde baksida axlar i cabeln, man blir faktiskt pushad av att se sig själv och hur musklerna spänns och pumpas upp. Absolut bästa blev dock ändå magen som jag gav ordentligt med tid till idag. Körde crunches på "magställningen" med en dyna man kan ställa in i olika lägen för olika lutning nedåt för rygg och huvud. Körde riktigt många (tappade räkningen) och körde tills magmusklerna krampade och jag fick ställa mig upp för att sträcka ut dem. Inne på toaletten vid en spegel sen kunde man äntligen se konturerna av de 2 övre raderna magmuskler, dvs 4a stycken. Efter ett litet tag så försvann de dock pga pumpet släppt i musklerna men om ca minus 7-8 kg så kommer de att finnas där =)

Inga kommentarer: