tisdag 21 december 2010

Hamster

Satan vad kallt det var under de 60 isande minuter jag promenerade imorse, 12,3 minus på termometern men med en isande vind som gjorde att det kändes som minst minus 20. Mina hamster kinder och min näsa frös allra mest och jag trodde många gånger att det var frost på nästipparna. Att komma in i värmen igen var sjukt skönt och nu börjar jag få tillbaka värmen i kroppen. Annars så har jag en trevlig träningsvärk i bröst, biceps och rumpa, ett bra kvitto på att jag tagit i tillräckligt och inte mesat. Ingen träningsvärk=inte tagit i ordentligt antingen med tyngd, antal reps och set eller inte alternerat sina övningar ordentligt. Inte som en stackars kille som skrev in till tidningen Body och trodde att det var för att han redan var ganska vältränad, fel fel!

Inga kommentarer: