måndag 20 december 2010

Energi

Det sägs att energi föder energi och jag kan helt hålla med om det. Det blev ett ganska långt pass på gymmet då jag slog ihop 2 pass till 1. Eftersom vi åker hem till föräldrarna på torsdag morgon så hinner jag inte med så många träningspass denne vecka så jag slog ihop ben, bröst, armar och mage till ett pass och ska sedan köra veckans sista styrkepass på onsdag. Jag började rätt segt och fick mjöksyra i benen redan i uppvärmnings-seten så det blev inte så jätt mycket benträning men tillräckligt för att det skulle pumpa mjölksyra i dem så jag kände mig vinglig. Bröst fick jag också ganska snabbt och lättt mjölksyra i men kunde ändå köra bättre än för benen. Armar var det som gick allra bäst och biceps piskades i massor för hur mycket jag än kämpade så kändes det som om de kunde ge mer! Riktigt trött i musklerna men pigg i huvudet traskade jag hem och ska nu "plugga" lite innan en eftermiddagspromenad innan mörkret faller.

Inga kommentarer: