måndag 13 december 2010

Mål

Tänkte dela med mig 2 bilder från idag då jag testade ett par jeans jag köpt och ska komma i om en snar framtid, typ efter vårens diet.

Jag köpte dem dock i storlek 28 som jag kan ha i många jeans idag men dessa var riktigt små, de var inte alls stretchiga så det kan vara därför. Jag visste när jag köpte dem att de kunde vara tighta för ibland måste jag ha en storlek större men i dessa måste jag idag säkert ha 2-3 storlekar större. För att de sen inte ska ligga och damma i mitt skåp tills jag om några månader kan ha dem så sålde jag dem billigt till lillsyster Louise. Hon har storlek 26 i vanliga fall och hon fick kämpa för att få på dem och de satt tight! visserligen så är de nytvättade. Nu har hon ett par jeans att njuta av och jag har en motivationskälla att kämpa emot för de ska på innan sommaren =)

Så jäkla snyggt! Fick dem upp till under rumpan men inte längre
Har på bilderna också på mig en ny kashmir tröja jag beställde för flera veckor sen men som blev försenad och kom idag, den passade perfekt!

Inga kommentarer: