onsdag 29 december 2010

Sugen

Dels så är jag väldigt sugen på glassen "half baked" från Ben and Jerrys som ligger i frysen och väntar och dels så är jag jätte sugen på att få sätta igång min diet samt börja träna. Dieten startar av praktiska skäl nästa vecka, både jag och Tim ska dieta under våren så det kommer vara skönt att ha någon att kämpa med. Träningen kommer igång nästa vecka pga av förkylningen/ont i halsen men efter att jag fått min andra del i min julklapp från Tim så blev jag jätte sugen på att riva av ett litet pass på gymmet innan. Fick valfria nya träningshandskar då mina gamla är rejält slitna så de inte sitter uppe vid fingrarna vilket bidrar till att jag får en massa valkar och att det gör sjukt ont. Jag har väldigt små och smala händer så att hitta ett par handskar som passar är näst intill helt omöjligt men på budo fitness hittade jag ett par nätta och bra från Harbinger som det fick bli. De var de enda som satt bra över handen samtidigt som det fanns skydd för fingrarna/början av fingret.

249 kr och pricken över i:t är att de har rosa detaljer =)

Inga kommentarer: