söndag 19 december 2010

4e advent

Vaknade imorse och hade ont i magen och kände mig lite illamående samt helt uppsväld. Uppsväld var jag dock inte, jag var tvungen att kolla måttbandet (jag vet, det är ett beroende men jag är så rädd för att jag nu ska gå upp i vikt igen), men ont i magen hade jag. Tog en promenad på 35 minuter för att försöka bli av med det och det var riktigt skönt att få röra på kroppen och jobba lite med den i 1dm nysnö på gångvägarna. Hemma igen var illamåendet och värken i magen borta och jag kunde få i mig frukost.

Vidare idag har jag funderat på nytt styrkeupplägg för våren, istället för 3 pass i veckan vill jag ha 4-5 stycken med mer fokus. Vi har dock till absolut största del haft lite storkok av mat för de dagarna vi har kvar innan jul hemma hos föräldrarna men även lite att lägga i frysen. Vi har också bakat mjukpepparkaka, vit chokladtryffel och kolor att ta med hem till våra familjer för själva är vi alldeles för trötta på allt sött redan =)

Inga kommentarer: