lördag 18 december 2010

Rött

Sista delen till den sista julklappen inhandlas idag och jag målar naglarna juligt röda för att få till den perfekta stämningen. Imorgon ska vi baka lite granna, bara för att det är mysigt och sedan ta med det hem till våra föräldrar på torsdag. Jag var tvungen att ställa mig på vågen imorse, jag var tvungen att se att gårdagens vikt inte bara var tillfällig, jag ville se att ingenting förändrats över en natt. Och inte då, det såg bara bra ut och mitt mål nu är att inte ställa mig på den igen, tidigast "nästa år" för att se hur julen förändrat eller inte förändrat min vikt. Dvs vilken startvikt jag har inför dieten som då börjar, den sista riktigt seriösa dieten i mitt liv hoppas jag, aldrig mer gå upp i vikt och bli överviktig igen. Nu sa jag ner till ICA och köpa lite gottis, riktigt gottesugen börjar jag att bli =)

Inga kommentarer: