måndag 27 december 2010

Back in town

Nu är jag tillbaka till Uppsala och min vardag efter mys hemma i Nykvarn och Salem. Skönt att vara hemma men jag saknar samtidigt hemmet hos föräldrarna, jag lär snart återvända för att fira lite födelsedagar. Efter att ha ätit en massa gott i flera flera dagar så har hela min kropp svällt ca 3 centimeter (inte riktigt överallt men framför allt magen), fingrarna och magen är det som känns mest svällt. En massa vätska är det som jag nu under den här veckan ska bli av med. Jag har också under ett par dagar haft ont i magen och inte riktigt känt mig hundra och inatt svämmade det över. Eftersom jag spytt under natten så tänker jag inte heller träna som jag planerat. Då jag inte kan träna idag och kanske inte imorgon heller struntar jag i gymmet helt under veckan då de även kommer ha en del stängt till helgen. Jag fick en yoga matta av Louise i julklapp (bland mycket annat fint av min underbara familj) som jag tänker inviga idag och arbeta på under veckan med diverse styrkeövningar man kan göra hemma i vardagsrummet.

Morgon promenader kommer jag att streta med hela veckan, ska även försöka ta mig ut på en eftermiddags promenad varje dag också. Imorse blev det 5km alá 50 minuter ute i snön :)

Inga kommentarer: