torsdag 30 september 2010

Slut

Nu är jag slut som människa. Morgonen bjöd på nollgradigt så tights fick det bli under byxorna samt två tröjor under jackan för att inte frysa ihjäl under morgonpromenaden. Nu har jag även kämpat mig igenom ett aerobicspass och kroppen är helt slut. Vill mina tår som förnärvarande har massa blåsor (typ hälften eller mer av mina tår) kämpa med mig imorgon kör vi ett sista pass för veckan på Roberts aerobics efter att jag tränat styrka inne på gymet. Illamåendet har jag typ fått bukt med. Det var proteinpulvret men jag vet inte riktigt om jag känner mig bättre när jag kör på det jag åt förut. Ska testa annan variant imorgon och se vad som händer.


Nytt Better Bodies linne levererades hem idag som jag beställt. Har det i svart sen innan och det här linnet tycker jag är deras absolut bästa, 299 kr är inte fy skam det heller. Jag är inte riktigt helt happy på deras andra linnen i något syntet material då det noppat sig innan jag ens hunnit tvätta det en gång =( och de är dessutom dyrare!
Nu ska jag smocka i mig lite kvarg så kroppen kan få reparera sig lite under natten

Inga kommentarer: