måndag 6 september 2010

Massa orörda timmar

Imorse hade jag ingen vidare start på dagen. Planen var att gå upp 07.30 och då dra ut på en löpartur altrnativt en powerwalk beroende på humör. Istället för att ett alarm väckte mig klockan 07.30 så ringde Louise 08.55 och jag vaknade då, mobilen hade muppat sig och inte ringt, nu har jag köpt en väckarklocka. Surig satte jag mig framför datorn och läste då ett bra inlägg om att när man vaknar på morgonen så har man 24 orörda timmar framför sig som man kan göra det bästa utav (http://emliscious.blogspot.com/2010/09/till-er-tjanst.html). Det satte min nya start på dagen och jag drog på mig löpartights och jacka för en uppfriskade joggingtur =)
Senare tog jag mig även till gymet där kroppen fick prestera ytterligare en gång. Jag kände mig seg men mina muskler visste hur de skulle ge allt, nästa gång så ska jag öka på nästan alla övningar =) Imorgon förväntar jag mig träningsvärk i benen, mellan skulderbladen och axlarna.
Ikväll (eller snart rättare sagt) blir det biggest loser marathon för mig, 19.00 Biggest loser Amerika på 5an och 20.00 börjar Biggest Loser Sverige på 4an. Jag och otroligt många andra kommer sitta bänkade och låta inspirationen flöda

Inga kommentarer: