onsdag 1 september 2010

Grymt mycket bättre dag idag än de två tidigare där jag fått lida med huvudvärk båda dagarna. Igår kom jag i säng tidigt så även om jag var trött imorse så kom jag upp för att hinna med en morgonpromenad innan dagens föreläsning om Entreprenörskap och företagsutveckling. Tog en kaffe till frukosten och drack ordentligt vilket jag tror bidrar till att jag inte känner av huvudet idag och att jag känner mig betydligt piggare än igår (då jag inte drack kaffe).

Nu blir det hårdplugg hela terminen framöver. Väldigt intensiva kurser väntar med mycket att läsa, reflektera över och skriva om. Jag ska börja nu med att kolla seminarie frågor jag har till nästa fredag samt läsa i Entreprenörs och företagsutvecklings boken för att slippa stressa över det nästa vecka. Ikväll blir det sen ett efterlängtat aerobicspass (om inget händer, peppar peppar) som jag hoppas går bra trots min svidande träningsvärk i låren som säkert kommer sitta i flera dagar framåt.

Inga kommentarer: