tisdag 14 september 2010

Härligt =)

Jag och syrran blir bara mindre och mindre, kul för oss men det är absolut bäst för mig. Louise är lite mindre än mig vilket resulterar i att jag kan ta över hennes kläder hon (tyvärr) inte kunnat använda så länge (lite dumt att köpa kläder när man i rask takt går ner i vikt men utan kläder kan man inte gå, inte ful heller). I söndags fick jag byxorna på bilden som är ytterligare en storlek mindre än de minsta jag tidigare haft =) 1-2 storlekar till (beroende på jeansmärke) och jag anser mig nöjd (men inte det jag har som ideal).
Köpte en fin tavla i en liten butik i stan som jag tycker passar min syn på träning och livet.

Jag funderar på om jag ska ta mod till mig och delge t.ex jeans storlek eller hur mycket jag väger osv. kanske kan det motivera mig mer och förhoppningsvis andra också. Detta är dock än så länge i funderar stadiet.

Inga kommentarer: