tisdag 28 september 2010

Tacksamt

Idag har träningsvärken från igår satt sig rejält i kroppen, skönt eftersom passet gick riktigt bra, nya pers blev det också. Chinsen går bara lättare och lättare i och med att tekniken även förbättras. Idag var jag riktigt tacksam när jag tog mig ut för en morgonjogg i kylan. Dels så var jag tacksam över att jag i över huvud taget kom upp ur sängen för att springa och även tacksam över att Uppsala är så flackt. I de uppförsbackar som fanns (riktigt små) så sved de tag rejält i benen och rumpan.
Pannband och fingervantar på när termometern bara visade 4 grader. Tangerade pers på indexrundan trots att jag var tvungen att gå ca 1½ - 2 minuter lite innan mål för det sved så otroligt i magen. Det innebär att jag under tidigare del av rundan sprang på riktigt bra =)

Inga kommentarer: