måndag 20 september 2010

Optimistiskt

Igår kväll såg jag framför mig hur jag idag skulle gå upp klockan 6 för att hinna med en jogging runda innan föreläsningarna som starta klockan 9. I den synen fanns inte valvakan med dock. Jag och Tim hade inte tänkt att följa men fastnade framför det ändå och där sprang timmarna bara iväg. Imorse prioriterades därför sömnen så joggingen uteblev.

Måndag är en dag fylld med träning så trots sovmorgonen så har hittills ett träningspass kunnat gjorts. Lunchen spenderades på gymet där hela kroppen fick jobba. Rumpan fick jobba (tillsammans med benen) i benpress och sedan in/utsida lår maskinen. Slog sedan pers på chins och dips, peck-dec, militärpress, "drag mot hakan" med skivstång och framåtlutade flyes för baksida axlar. Gjorde även en del andra övningar men dessa var de jag slog pers på, har vart feg med ökningen därför blev det nog så många pers på en och samma dag.

Jag är lite osugen på att köra löpningen nu på kvällen idag så jag tar nog bara en promenad istället. Ska ändå springa imorgon och har gymat idag så ingen större skada skedd.

Inga kommentarer: