torsdag 2 september 2010

2 September

Det är redan september och det är redan riktigt kallt ute, inte minns jag att det har vart lika kallt tidigare år (eller så är det just det de har). Under morgonpromenaden som för den delen var riktigt seg att komma upp till (säkert för att jag vet att jag inte börjar förän klockn 13 idag) så var det riktigt kyligt ute. Vantar och tunn halsduk fick åka på samt keps, pannband vill jag inte börja med än för då är det kallt på riktigt. Termometern visade bara 6 grader trots att solen låg på ute, fint var det men jag frös faktiskt om öronen när vinden låg på lite grann.
Eftersom jag segat mig ur sängen och att jag gärna ville göra mer än fritidssysslor innan klockan 13 så blev det en promenad på 40 minuter, alldeles lagom som vardagsmotion eftersom jag även tränar cardio på kvällarna.

Tänkt köra lunchträning idag igen på gymet innan jag ska på föreläsningen. Den här gången tänker jag dock vara där lite tidigare så jag inte behöver stressa med övningara, tempo imellan är bra men jag vill kunna hålla bra fokus genom alla övningar också samt upprepa om det behövs.

Inga kommentarer: