söndag 19 september 2010

Restart

Huvudet mår äntligen bättre men jag är inte bra =( Imorgon hoppas jag på en ny start och att jag då är kvitt värken. igår lyckades jag ta mig till stan för lite mys och shopping (inte för min del, mer än värktabletter). Hemma blev det sen American pan pizza och efter det däcka jag i sängen med en mage som stod rakt ut, den gillade inte pizzan men mina smaklökar tyckte den var god.

Idag har det blivit ytterligare en vända på stan, endast som sällskap och uppmontering av nya surround systemet. Istället för träning idag har jag suttit med almanackan och planerat veckan i detalj, föreläsningar, träning och hemma plugg finns med, allt för att jag ska hinna med allt på en vecka. Den uteblivna träningen idag beror på en skinnflådd tå, 2 blåsor som satt på varandra gick sönder i fredags och gör fortfarande ganska ont. Imorgon kör jag iaf för då ska nog smärtan vara borta.

Inga kommentarer: