tisdag 21 september 2010

inga dåliga väder

Imorse kom jag upp klockan 6 och trötta ögon tog sig ut i regnet för lite löpning. Jag tycker det är ganska skönt att springa i regn så för mig var det inga problem med regnet som smattrade mot marken. Ögonen var trötta men shit vad pigga ben jag hade! Min normal fart tror jag att jag har ökat, det känns som att jag kan springa på mer utan att pulsen skenar iväg vilket också resulterade i nytt personligt rekord (pers) på index rundan, 36 minuter. Med den känslan i kroppen som jag hade idag så vill jag springa varje dag och bara längre och längre.

Träningsvärk sedan igår har jag fått i mestadels hela kroppen men speciellt i armarna så trots att jag tycker att regnet ute är ganska skönt så känns det bra att kunna sitta inne och plugga samt vila kroppen.

Inga kommentarer: