fredag 17 september 2010

Idag slog det till

Den huvudvärk jag vaknat med de senaste 3 dagarna har inte vart någonting jämfört med vad som slog mot mig nu på morgonen när jag planerat att gå upp. Istället för morgonwalk och styrka på gymet så var jag glad att jag lyckades ta mig ur sängen för att ta en Ipren. Jag gick och la mig igen och sov lite över 1 timma till och nu känner jag bara lite molande i huvudet och att det är väldigt tungt. Mår jag bättre till eftermiddagen så kör jag dans och lite styrka efter det men kortar ner passet till bara mina absoluta favorit övningar.
När jag ändå lyckats ta en Ipren så tog jag och checkade vikten lite också, jag måste ju se att allt går som det ska ;) neråt visar det i en lagom stadig takt och min slutsats är att jag verkligen måste ändra sättet jag ser på mig själv. I mina ögon är jag stor, jag känner mig större än alla andra, jag är fortfarande tjock. Egentligen så är jag istället typ en helt vanlig medium människa, jag är inte större än alla andra och jag måste försöka sluta jämföra mig så mycket. Jag har lyckats otroligt bra, för 1 år sen hade jag 4-5 storlekar större jeans än vad jag har idag! Bara det lixom, jag kan!

Inga kommentarer: