söndag 12 september 2010

Dag på stan

Dagen idag spenderades på stan tillsammans med mamma och 2 av systrarna. Trevligt värre men jag ångrar nu några köp som inte blev av.... En kofta jag nu känner att jag vill ha och att jag skulle ha köpt torrschampoo men såklart inte kom jag ihåg det. Är även sugen på att köpa en lampa att ha i fönstret vid soffan så man kan få lite ljus när man vill plugga där. Ett köp jag tänker tänka över ett tag då det inte är gratis att köpa nya prylar =(
Nu har jag även planerat veckan och fyllt i plugg och träning i almanackan. Jag ska försöka springa måndag, tisdag, lördag, Dansa onsdag, torsdag, fredag och köra styrka måndag och fredag. Ändringar lär ske om knäna protesterar men jag ska testa imorgon och se om det bara var en lätt överansträngning som gått över.

Inga kommentarer: