torsdag 23 september 2010

Bästa

Torsdagar innehåller nog veckans absolut bästa pass. Nu är jag trött, nyduschad, mätt och alldeles varm av alla endorfiner som åker runt i kroppen. Agnes AeDans är ett riktigt super pass =) Det är en ganska svår koreografi vilket är kul för då måste man kämpa varje gång, det finns utrymme för egen kreativitet och det blir riktigt jobbigt! Det rann om hela mig efter passet och jag var alldeles hög på endorfiner.
För imorgon har jag inte bestämt mig vilket pass jag ska köra, Robert M eller Robert Å. Fuegon (zumba typ) där kan jag koreografin men känner att jag inte får ut så mycket mer. Ae:n med Robert Å är jobbig och kul och det finns möjligheter till att utvecklas mer men nästa vecka missar jag passet för en tripp hem så det känns lite sådär att gå på Ae och försöka komma in i koreografin och sen missa veckan efter.... Jag får gå på känsla imorgon, det blir bäst så.

Inga kommentarer: