onsdag 8 september 2010

Snorlobba


Inte är jag bättre idag än vad jag var igår, vilan gav inte speciellt mycket för mig. Tråkigt nog så fick jag inte speciellt mycket gjort igår eftersom jag kände mig så otroligt snorig, synd så är jag sämre idag men måste göra allt jag borde ha gjort igår idag + det jag ska hinna för dagen.

Tråkigt blir det om jag måste missa dansen idag (jag har inte bestämt det än). Jag bryr mig egentligen inte om att att missa lite träning men jag vill inte missa just dansen pga av att jag vill fortsätta lära mig, jag vill inte komma efter, jag vill suga in allt jag kan och sedan prestera. Fram till klockan halv 5 har jag på mig att känna efter, känns kroppen tung och eländig pga av förkylningen så hoppar jag över passet, jag vill bli frisk fort, inte skjuta på det.

Inga kommentarer: