lördag 18 september 2010

Skit dag

Igår ignorerade jag att jag mått dåligt och tog och tränade 2 pass, dans och lite styrka efter. Jag fick avbryta styrkan och kunde inte köra allt jag ville för jag började må illa :S Idag vaknade jag med en omänsklig träningsvärk i axlarna, shit jag har aldrig haft en sån här rejäl träningsvärk just i axlar, petar man på mina delta muskler (vid nacken) gör det sjukt ont. Grädden på moset är den trevliga huvudvärken som nu inträffar för 5 dagen i rad, håller det i sig till nästa vecka blir det en tur till doktorn. Idag har jag ont så jag mår smått illa och helst vill jag bara ligga och gråta så det går bort. Jag har lyckats knapra i mig alla värktabletter vi har också så jag måste och handla sånt innan det kan bli någorlunda bättre.
Idag tycker jag synd om mig själv och är extremt ynklig.

Inga kommentarer: