tisdag 21 september 2010

Paus

Har en plugg-paus med kaffe för att ladda om batteriet lite. Surfade runt lite på stadiums hemsida för att kolla lite nya löpartights till vintersäsongen. När temperaturen börjar komma vid 5 grader och under så är det inte speciellt skönt att springa i de vanliga tightsen, det blir alldeles för kallt. Redan nu vid runt 10 grader så är benen alldeles röda och kalla när man kommer in i värmen igen. Jag gillar inte vindbyxor speciellt mycket när jag springer, det går an när jag går men ett par fodrade tights är utmärkt vid löpning.
NIKE W ELEMENT TIGHT för 499 kr på stadium är jag lite sugen på just nu, speciellt eftersom de inte är speciellt dyra. Detta betalade jag för mina vanliga tights från Craft. Avgörande kommer dock bli hur tjocka de verkligen är, är de för tunna trots att de är varmfodrade så får jag stå ut med vindbyxor.

Inga kommentarer: