torsdag 9 september 2010

Återhämtning

Idag blir det återhämtning för kroppen istället för testpass. En dag till med vila från högintensitets träning gör bara gott för kroppen som idag känns mycket bättre än de senaste två dagarna. Dessutom så behöver jag plugga en hel del och jag har hellre ganska mycket tid på mig än knapert med tid (i och för sig så brukar jag prestera som bäst då).

Morgon/förmiddagspromenad kände jag mig pigg för och den gör nog absolut ingen skada för kroppen. Solen sken och det var nästan bara jag ute (vilket var konstigt eftersom klockan hunnit slå 9). Nu när jag vet att jag bara ska sitta hemma om dagarna och plugga så är jag sämre på att ta mig ur sängen, även om jag lagt mig tidigt dagen innan. Idag klev jag upp typ 20 över 8 trots att klockan ringde ovanligt sent, klockan 07,30. Skärpning blir det nästa vecka då klockan ställs på nånstans mellan 06.00 och 06.15 för att jag ska hinna en ordentlig promenad på morgonen och när knäna vilat klart även en löpartur om jag känner för det.
Solen sken härligt varmt idag på morgonen och gav ett konstigt sken över mig när jag promenerade i skogen.

Inga kommentarer: